Výměna, vrácení a reklamace zboží
Občas se stane, že nějaký kousek oblečení nemusí sednout přesně podle představ, a to je v pořádku. Na naše zboží můžete uplatnit zákonnou záruku, vrácení, výměny nebo reklamace zboží. Jak na to?
VÝMĚNA ZBOŽÍ
V případě, že si přejete vyměnit zakoupené zboží za jinou velikost, informujte nás prosím nejpozději do 14 dnů od jeho doručení. Výměna velikosti je zdarma a probíhá prostřednictvím dopravní služby Balíkovna.
Bezplatná výměna se vztahuje pouze na stejný typ zboží – tzn. je možné měnit pouze velikost, nikoliv model či druh produktu. Například není možné bezplatně vyměnit šaty za kalhoty nebo jiný typ šatů.
Postup výměny zboží:
- Informujte nás emailem info@lokasrdcem, kde ověříme dostupnost Vámi požadovaného zboží.
- Zašleme Vám číslo zásilky, vy si zboží zabalíte a odnesete na kterékoliv podací místo Balíkovny.
- Jakmile nám balíček od Vás dorazí, tak odešleme Vámi požadovanou výměnu směrem k Vám zpravidla do 3 pracovních dnů..
Odstoupení od smlouvy spotřebitelem - vrácení zboží
Je možné do 2 týdnů od přijetí zásilky.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zasílá zboží zpět na naši adresu na vlastní náklady. Zboží nezasílejte na dobírku (nebude přijato)!
Zboží musí být v původním stavu, nepoškozené vč. visačky Pokud bude zboží poškozeno, či zjevně použito nebude odstoupení od smlouvy uplatněno.
Postup vrácení zboží:
- Vyplňte - Formulář pro odstoupení od smlouvy - vrácení zboží
- Důkladně zabalené zboží včetně vyplněného formuláře zašlete na adresu Veronika Backová, Vrchlického 1672, Frýdek-Místek
- Všechny peněžní prostředky Vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy, a to na účet, který uvedete ve formuláři - vrácení zboží
Reklamace
Po převzetí si zásilku vždy pečlivě překontrolujte, zda-li je kompletní, není porušený obal a obsah odpovídá Vaší objednávce, případné chybějící kusy. Porušený obal atd. reklamujte přímo u přepravce při převzetí zásilky. Ostatní nesrovnalosti v zásilce nám nahlaste co nejdříve, nejpozději však do 24 hodin od doručení zásilky na Vaší adresu a to písemně na info@lokasrdcem.cz.
Oznámení reklamace, či požadavek vrácení peněz je možné písemně e-mailem na adresu info@lokasrdcem.cz a nebo telefonicky na +420 608 810 628, reklamované zboží posuzujeme individuálně.
Postup reklamace zboží:
- Vyplňte - Reklamační formulář vč. přesného popisu vady
- Důkladně zabalené zboží včetně vyplněného formuláře zašlete na adresu Veronika Backová, Vrchlického 1672, 738 01 Frýdek-Místek
- Pokud reklamace bude oprávněná, vyřídíme ji do 30 dní od přijetí zboží
!! Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním !!