Výměna, vrácení a reklamace zboží

Občas se stane, že nějaký kousek oblečení nemusí sednout přesně podle představ, a to je v pořádku. Na naše zboží můžete uplatnit zákonnou záruku, vrácení, výměny nebo reklamace zboží. Jak na to?

VÝMĚNA ZBOŽÍ 

V případě, že si přejete vyměnit zakoupené zboží za jinou velikost, informujte nás prosím nejpozději do 14 dnů od jeho doručení. Výměna velikosti je zdarma a probíhá prostřednictvím dopravní služby Balíkovna.

Bezplatná výměna se vztahuje pouze na stejný typ zboží – tzn. je možné měnit pouze velikost, nikoliv model či druh produktu. Například není možné bezplatně vyměnit šaty za kalhoty nebo jiný typ šatů.

Postup výměny zboží:

  • Informujte nás emailem info@lokasrdcem, kde ověříme dostupnost Vámi požadovaného zboží. 
  • Zašleme Vám číslo zásilky, vy si zboží zabalíte a odnesete na kterékoliv podací místo Balíkovny.
  • Jakmile nám balíček od Vás dorazí, tak odešleme Vámi požadovanou výměnu směrem k Vám zpravidla do 3 pracovních dnů..

Odstoupení od smlouvy spotřebitelem - vrácení zboží

Je možné do 2 týdnů od přijetí zásilky.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zasílá zboží zpět na naši adresu na vlastní nákladyZboží nezasílejte na dobírku (nebude přijato)!

Zboží musí být v původním stavu, nepoškozené vč. visačky  Pokud bude zboží poškozeno, či zjevně použito nebude odstoupení od smlouvy uplatněno.

Postup vrácení zboží:

  • Vyplňte - Formulář pro odstoupení od smlouvy - vrácení zboží
  • Důkladně zabalené zboží včetně vyplněného formuláře zašlete na adresu Veronika Backová, Vrchlického 1672, Frýdek-Místek
  • Všechny peněžní prostředky Vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy, a to na účet, který uvedete ve formuláři - vrácení zboží

Reklamace

Po převzetí si zásilku vždy pečlivě překontrolujte, zda-li je kompletní, není porušený obal a obsah odpovídá Vaší objednávce, případné chybějící kusy. Porušený obal atd. reklamujte přímo u přepravce při převzetí zásilky. Ostatní nesrovnalosti v zásilce nám nahlaste co nejdříve, nejpozději však do 24 hodin od doručení zásilky na Vaší adresu a to písemně na info@lokasrdcem.cz.

Oznámení reklamace, či požadavek vrácení peněz je možné písemně e-mailem na adresu info@lokasrdcem.cz a nebo telefonicky na +420 608 810 628, reklamované zboží posuzujeme individuálně. 

Postup reklamace zboží:

  • Vyplňte - Reklamační formulář vč. přesného popisu vady
  • Důkladně zabalené zboží včetně vyplněného formuláře zašlete na adresu Veronika Backová, Vrchlického 1672, 738 01 Frýdek-Místek
  • Pokud reklamace bude oprávněná, vyřídíme ji do 30 dní od přijetí zboží

 

!! Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním !!